17. 12. 2011.

Tri sata kvalitetnog programa


Ono što je obeležilo proteklu nedelju je definitivno rođendanski koncert grupe Kerber u Nišu.Pljuštali su pokloni na sve strane!Sa bine su poklanjane emocije,a publika je vraćala višestruko.I neko je to lepo rekao “Bilo je prelepo, prava pokazna vežba na temu kako se voli svoj grad i vole i poštuju prijatelji!... Kerber je prelepo voleo svoju publiku,a publika im je to i vratila. Neka su nam živi i zdravi! “
            Neka nova muzika,koja meni lično nije baš najjasnija,a koja baca u trans ove nove generacije, i činjenica da je koncert bio zakazan za radni dan,dovoljan su razlog za pomisao ”možda Čair bude poluprazan”.Par minuta pred početak,sada slobodno mogu reći,ovog rok spektakla,sve sumnje su otklonjene.Hala puna ko oko! Kada je Gale pozdravio goste iz svih nam bivših republika pukla me je nostalgija samo tako i nekako mi bilo drago što nisam rođena u ovim modernim godinama u kojima se odrasta sa jednim dijalektom uz tehno uspavanke.Ali pevali su i oni koji nisu bili ni u planu kada je prvi put otpevano “Hteo bih da budem pesma,pesma na tvojim usnama…”kojom je započelo sve.I aplaudirali gostima iz Rijeke,Splita,Sarajeva…i okolnih gradova,što je bio dobar primer gostoprimstva ljudi sa Nišave i vaspitanja dolazećih nam generacija.

           Tročasovna bura emocija i dobrog zvuka. Svetlana,Čovek od meda,Mezimac,…Pozicija mi je bila dobra da vidim i ono čega nema u aranžmanima pesama,suze muzičara kada je publika jednoglasno odmenila Galeta u,po meni najljubavnijoj pesmi večeri “Na raskršću”.
            Ma mogla bih ja ovako do sutra!Hvalila bih,penila ovde…ali strahujem da nisam najrealnija .Imajući u vidu činjenicu da poduže nisam obilazila koncerte,kanda sam malo zaribala,a i hormoni me pucaju kvalitetno pa mi je sve ili crno ili belo.A ovo mi  je belo da šljašti.
             I da rezimiramo.Najteže je u svom selu biti dobar,a Kerber je u svom gradu bio najbolji.Neki kažu,žurka je dostigla vrhunac kada su “Neverne bebe” sa svojim nestašnim ženskim vokalima,podigle masu “iznad oblaka”,neki su flipnuli na “YU grupu”,meni je vala od prve do poslednje pesme sve bilo lepo.I bebe i familijarni muzički sastav,i Najda i Kornelije Kovač i prateći vokali koji su razbili onu tvrdnju da postoje da bi izgledale,a ne pevale,e ove su i te kako pevale…  Nije mi smetalo ni to što nije bilo medijske pompe kako je rasvetu,binu i svu prateću opremu dovezlo 678 kamiona,ni ozvučenje koje je,pošteno,moglo biti bolje,ni kiša koja me je ubila posle koncerta. Ništa.Čak mi nije smetalo ni to što sam posle koncerta spavala cela dva sata i otišla na posao naduvena kao pčelarski pripravnik,sa glasom parne lokomotive i nogama koje nisam osećala.
       Poklonio je Kerber Nišlijama divnu završnicu ove godine,a Niš je još jednom dokazao da je grad koji ima i dobru muziku i dobre muzičare.


p.s.NTV je kao i uvek bila tamo gde je kvalitet te tako svi oni koji su bili sprečeni da budu deo svega ovoga,uskoro će imati prilike da vide koncert na TV-u ili na www.ntv.rs


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.