31. 12. 2011.

Please be better than last year !!!

Zatvara kofere i ova 2011. Kao što to čini svako ko odlazi znajući da se nikada više neće vratiti, tako i ona pokušava u ovih par zadnjih dana da ostavi  nešto po čemu će ostati upamćena. Po čemu ćete je Vi pamtiti?
Ja ako je analiziram nagrabusila ga je! Neću joj dati da ode dok joj ne naplatim za sve što mi je donela (i odnela). Početak kao i kod svake druge, nacickan praznicima koje ne volim. Hrana, iće i piće i očas posla par kilograma više. Onda proleće prošarano: red osmeha - red nervoze - red osmeha - red nervoze… i ništa konkretno, ali ajde da ne cepidlačim: ocenjujem ga pozitivno! Leto?!?! Tu sam iskreno stala! Ovo leto bilo ne ponovilo se! Plašila sam se i jeseni! Previše sam od nje očekivala, reklo bi se. Naravno, kad previše očekuješ ništa ne dobiješ, što se i u ovom slučaju pokazalo. A finansijska priča je pratila “celokupno raspoloženje”, pa sam tako letnji odmor mogla (po redovnosti plate) da POČNEM da planiram tek u oktobru. Jbg! Sve u svemu leto DELETE! A jesen?! Kad na ništa dođe ništa to mu je ništa! Eto to je jesen 2011!
I mic po mic dođosmo do zime. Dođosmo mi i do kraja godine i ako je pokušala da nam skrene paznju onim prolećnim temperaturama. Bese lepo, tanke jaknice i bluzicice pa pravac tako “gologuzi” u minus! Svašta nešto, a ništa da se probere, što kazu ljudi.
Jedino dobro u celoj godini je kraj decembra na poslu. I mi siročići dobismo ono što bi kao trebalo da su zaostale plate! Da su zaostale jesu! Toliko su zaostale da im leka nema, ali ih bar dobismo! I to, opet nema sve zaostalo!
Eto…
Ako ova naredna 2012 bude i približno slična svojoj prethodnici, nek bere kožu na šiljak!
Mnogo ih je prošlo eto tek onako, jedna će morati da plati za sve! Ja sam rešila da to bude sledeća.
A vi?
Neka Vam je srećna šta god od nje očekivali i kakve god Vam zelje u njoj bile. Pazite samo šta želite...istina je ono možda se i ostvari. ;-)

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.