18. 12. 2011.

Target u nedeljno jutro



            Pokvariše mi i nedeljno jutro! Krenem jutros po hleb i kafu i onako napola budna,bacim pogled na poštansko sanduče sa prećutnom srpskom molitvom ”Bože uspori malo ove račune”, i kao da me jutros čuo, nema računa, opomena, pretećih naloga za “omiljenuimaktivnost” isključenja. Nema ni onih reklama koje me posebno nerviraju. One, sve onako lepe šarene, ulickane, u Decembru sa zvezdicama, jelkicama, Deda Mrazovima,sa veeeeelikim procentima koji dominiraju na naslovnim stranama. Sve je kao toliko sniženo da čovek pomisli džabe daju. Samo u ovom mesecu, sniženje je toliko da proizvod košta zaaaamisliteee ne pet prosečnih plata (pod uslovom da ste redovni korisnik te kategorije), već su potrebne saaaamo tri i po plate za ono što želite ili što vam je neophodno (naravno cele,bez da plaćate račune,jedete,pijete,živite od njih). Eto jutros nema ni tih kataloga! Ali zato me je dočekao flajer neke političke formacije specijalno oformljene da doprinese gadosti ove predizborne kampanje. Ti neki, nemam poooojma koji su, pitaju građane Niša “da li znate koliko godina beogradske stranke vladaju u Nišu”, zahtevajući pritom da tri gradska političara priključe na poligraf i to pred kamerama. Dabome, lepo ste to smislili, kao u onoj ogavnoj emisiji ružičaste imperije, u kojoj ovaj ludi narod,priznaje da je krao, činio inceste, drogirao, lagao, varao žene, muževe, šefove…I to sve zarad zabave gladne populacije. Kažu takvih emisija ima svuda. Verujem da ima ali ja živim ovde,ne “svuda” i ne želim da ujutru kada ustanem u dnevnim novinama, pored članaka o nečemu što je realno važno za ovu zemlju, čitam kako je tamo neko prodao svoje najdublje tajne za par hiljada evra. Neka prodaje, sve je danas podložno trgovini pa i tajne, ali ako je medijski prostor veče pre toga bio opterećen time, nije neophodno, a ni fer, nastaviti maltretiranje naroda. E ova formacija koja mi je podigla pritisak ranom zorom, vođena pomenutim TV cirkusom, zahteva isto to samo malo drugačije. Pritom, u toj svojoj bahatosti, spominju ime jedne medisjke kuće u gradu kao da je i ona deo toga jer, jelte, stoji na famoznom flajeru koji poziva na javni linč tri gradska političara čije se slike, ko na poternici, nalaze ispod javnog poziva i velikog  “target”znaka.

          Da se razumemo, ni jedan od prozvanih gradskih otaca nije mi iz oka ispao da me pogađa njegova prozivka. U ovoj, ko što gore rekoh, najprljavijoj predizbornoj kampanji ikada, očekujem još da jedni drugima zakažu “ferku”kod konja. Samo još to nismo videli. Nanerviralo me je to što smaraju bre više svojim prepucavanjem. Koliko god ljudi žele da ne slušaju više o njihovim glupostima,oni više pritiskaju. Malo im što su svakodnevno na svim medijima!? Imam utisak da će neko on njih istrčati kada otvorim rernu! Ovaj narod bre više ni ukućanima ne otvara vrata kada dođu van očekivanog vremena, misleći da su stranački aktivisti sa letkom u ruci i glavom u torbi! Razumete me onda zašto sam poludela kada me je u nedeljno jutro dočekao crveno beli flajer,sa jeftinom štampom i dubokoumnim pitanjima na koja bi dotična gospoda,”povezani na detektor laži” (doslovno tako piše), pred kamerama, trebalo da odgovore na pitanja: Da li ste primili mito? Da li ste učestvovali u krađi izbora? Da li ste nameštali javne tendere? Da li ste kao poslanik u Beogradu glasali protiv interesa Nišlija?
A ništa lične afere, ništa prevare, kršenje javnog reda i mira, ništa sex,droga & RnR? Razočarali ste me formacijo.
Ljudi, postoji zakon u Srbiji koji važi i u predizbornoj kampanji, a koji kaže da ispitivanje nije dozvoljeno ako fizičko lice koje se ispituje nije dalo pristanak, odnosno ako se ispitivanje vrši bez zakonskog ovlašćenja.
Testiranja poligrafom, iako sve više u primeni, na neki način strogo su kontrolisana u Srbiji. Te tako ne trošite papir i ne dižite pritisak ovom jadnom narodu (pogotovo ne nedeljom ujutru). Ako prozivate, činite to argumentovano i dokumentovano. Ako ih i ubedite da se “povežu” na tu skalameriju, a sada je realno gledano idelana prilika za to zbog radi kampanje u kojoj na sve pristaju, biće vremena da izvestite narod o rezultatima. Mada,lično sumnjam da bi narod poverovao onima koji su ga naterali da ni sam sebi ne veruje.
              I da zaključim ovo vikend izlaganje. Povukli ste mi živac samo tako! Da živim u nekom normalnom društvu ne bih se nervirala za letke sa targetima i prozivke sa slikama ko na poternici. Ali nismo u normalnom društvu i zato se nerviram! Jedan čovek čiji blog redovno čitam rekao je nedavno “…mislio bih za većinu njih da su jednostavno najobičniji idioti koji su šaljivim scenarijom kolektivne karme za neku životnu tragediju dospeli na vrh jednog nesrećnog naroda. Nešto kao parodija na pravi život, kojoj bih se sigurno smejao kada bi se ona snimala negde drugde, a ne u gradu i državi u kojoj sam se rodio i odrastao.”

 Posle svega što doživesmo u ovoj predizbornoj kampanji jedina iole normalna konstatacija je: ako na ovim izborima postignu ono što su sebi zacrtali, a što ne donosi ništa dobro ovom napaćenom narodu, onda to znači da smo svi kolektivno prsli kao lajsne. Konačno ćemo  priznati poraz srpske inteligencije.
                                

1 коментар:

  1. Razmišljam nešto... Da su bar bili lukavi pa da naprave neku akciju sa nekom picerijom, tipa: ako podržite ovu našu akciju dobijate porodičnu picu po ceni male...tako nešto...

    Šalu na stranu, neka bude da su ova trojica lopine neopevane, da sve to što piše ide njima na dušu (mada ne može samo njih trojica...ako idemo tim putem onda svi u paketu, pa serijal ceo)... Slučaj meni bliske osobe pokazuje kako obične sitne džeparoše ne možemo da privedemo pravdi a kamoli ovakve (navodne) vele krađe...

    Ajmo PokretE niški, dokazi, policija pa sud... Hoću i ja batinaše mog brata uživo na TV, pa odštetu uživo i odmah... I ajmo sad svi da štampamo lica onih koji su nas pokrali na flajer pa od vrata do vrata...au, čekaj malo, nemamo mi para za te flajere... A odakle vama? Hoćete i vi na poligraf sa njima?

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.